عطــــــــــــربرنــــــــــــج
عطــــــــــــربرنــــــــــــج

عطــــــــــــربرنــــــــــــج

یک سال ، یک فرشته و یک مادر...

صندلی از زیر پایم در رفت.نزدیک بود نقش زمین شوم آن روز.

دکتر گفت شانزدهم و من شانزدهم را در ذهنم تیک زدم.یک تیک بزرگ و قرمز.

سنگین بودم،پاهایم نمی رفتند انگار...

تو با من بودی...در من...

من آن روزها یک فرشته بالدار داشتم.یک فرشته سپید...با یک خرس قرمز رنگ کوچک...آن بالا بالاها...

روی ابرها...روی ستاره های چشمک زن کوچک و بزرگ.

فرشته ای که نه ماه به من خندیده بود.از آن بالا به من خندیده بود.از میان فیلمهای سیاه و سپید،توی آن ال سی دی بزرگ مرکز سونوگرافی،لا به لای لباسهای کوچک عروسکی و سرهمی سایز صفر و از پشت آن سرویس خواب سبز لیمویی.

عاشقش بودم..عاشق جوانه دست و پاهایش در غربالگری سه ماهه اول و آن بینی نوک تیزش،عاشق قلب کوچکش در هفته ششم و آن انگشتهای تپل و با مزه اش در ماه ششم.

عجب روزهایی بود...پر شور...پر التهاب... و پر حرارت...

مانند روزهای اول خلقت،مثل روز جشن بهار...روز عروسیمان.

صبح روز موعود از خواب برخاستم.

بیگودیهای ابری را از موهایم باز کردم.کرم زدم.آرایش کردم.به شکمم دست کشیدم.زمزمه کردم مقابل آینه:امروز می آیی...پاییزی من...می شنوی؟امروز نزدیکترینم می شوی!آماده ای؟

و تو با ضربه ای آرام به من فهماندی که آماده ای...آماده زمینی شدن.

لباس سبزم را پوشیدم.ساکم را برداشتم.آماده بودم،آماده آماده...

مادرم را بیدار کردم،پدرت نفس می کشید در خواب...تند و عمیق.

می ترسیدم.از یک وقت نیامدنت...آخر من تمام آن روزها را شمرده بودم تا به بودن تو برسم.

بیمارستان خلوت و خنک بود...

لابی انتظارمان را می کشید.دست در دست پدرت نشستم روی صندلیهای نارنجی.سه نفره می شدیم تا ساعتی دیگر.

پذیرش که شدیم،رفتیم بالا.من در اتاقم جای گرفتم.خون گرفتند از دستانم.دستانی که تو را تا ساعتی دیگر در آغوش می کشید.خونی که در رگهای تو جریان داشت آن روز.

مادرم آمد،پدرت آمد،پدربزرگت آمد.خواهرهایم آمدند،عمه و عمویم! دکترم آمد.فیلمبردار آمد.همه آمدند.دیدنم و رفتند.اسمم را از آسمان صدا زدند.

وقت روییدن بود نازنینم.

وقت جوانه زدن...وقت پروانگی....وقت شکافتن پیله سپید تنهایی.

اشک ریختم برایت.برایم.برای جای خالی ات در شکمم.

در اتاق عمل خواب و بیدار بودم.آنجا انگار همه چیز رویایی و آبی بود.

انگار می دیدم پشت ابرها را.انگار می دیدمت که با دوبالت آمدی و روی شانه های من نشستی.برایم دست تکان دادی و به نرمی یک شاپرک صورتم را بوسیدی.گفتی:مادر...من آمدم...

بالهای کوچکت را دکترم شکست.کف دستش گذاشتشان و پرشان داد تا بروند و روی بازوان فرشته کوچک دیگری بنشینند.

صدایت را برای اولین بار شنیدم.طنین انداختی در گوشم:چیزی را تف کردی بیرون...گریه کردی...جیغ کشیدی نازنینم...

و آن روز آن صدا بهترین موسیقی دنیا بود برایم.

پدرت دستهایم را گرفت ،اشکش چکید روی پیشانیم.

3/5 کیلویی مادر،بقچه پیچت کردند و آوردنت نزدیک صورتم.بوسیدمت...بوی بهشت می دادی.همان بوی نهادینه شده در وجودم.همان بویی که من یک عمر به دنبالش می گشتم و نداشتمش.

بوی آسمان و خورشید.بوی تمام سه شنبه های مهرماهی.بوی همه یکشنبه هایی که برایت نوشته بودم.

از همان لحظه،سه شنبه 16 مهر 92 ،ساعت 12:17 دقیقه تو شدی همه تار و پود من.

آمدی در آغوشم.

نفس کشیدی، نفس کشیدم.

گریه کردی،گریه کردم.خندیدی ،به رویت لبخند زدم.

چه روزهایی بود روزهای پرشور آمدنت...

همه در تب و تاب بودند تا ببیننت! بعد از مدتها...25 سال،موجودی کوچک به جمع دو خانواده گره می خورد.

پاهای کوچک،لبخند ظریف و دستهای نرمت،شد تمام دلخوشی من در این دنیای درندشت.

عاشقانه های شبانه ام شعر گل گلدون بود و روزها برایت ترانه های پاییز را زمزمه می کردم.

آن روزها آرامش خیال بود و چشمهای شیشه ای تو...

شیره جانم بود و دهان گرسنه و صورتی ات.

فرشته بودی به واقع...سفید و صورتی با دو لپ آویزان.

وای..که چقدر دوست دارم آن روزها بازگردند.آن روزها بازگردند و من دوباره مادر شوم.دوباره باردار باشم و بروم اتاق عمل.

خون بدود در رگهایم و شیر شود در سلولهای تو.

من به تو زندگی ببخشم و تو عظمت خدایم را به من یادآوری کنی.

من تمام این یکسال،همه 16 هم ها را نفس کشیدم و به جان بردم.

از روزهایت عکس گرفتم و خاطره ساختم..

و حالا...

امروز روز توست.روز شروع...روز زمینی شدنت.

پاییزی من، بودنت،برای من شدنت،یکساله شد.

یکساله شیرین رنگارنگ من،

رنگین کمان من،

پاییز کوچک بهاری من
کفشدوزک شیرین من...

نو شدن زندگیت بر ما مبارک.


بقیه ش!!!

  

نظرات 68 + ارسال نظر
غزل چهارشنبه 16 مهر 1393 ساعت 12:45

الهییییییییی که همیشه کنار هم سبز باشیننننننن یادش بخیر پسرکه منم پاییزیییییی چیزی نمونده چقدر زود گذشت

خیلی...خیلی زود گذشت...

متولد ما مهر چهارشنبه 16 مهر 1393 ساعت 12:57

عزیز کوچولو تولدت مبارک امیدوارم تمام روزها و 16 های ماههای زندگیتان شیرین باشد.

مرسی عزیز دلم...

زن متاهل چهارشنبه 16 مهر 1393 ساعت 13:10

چقدر زیبا نوشتی ممو
وچقدر این نوشته ها را مادری مثل من میتواند درک کند وهی خاطرات خودش بیاید جلو چشمش
انشالله سالهای عمر پربرکتی را کنار هم با شادی وسلامتی سپری کنید
تولدش مبارک
مادر شدنت مبارک
شادیهایت مستدام

حسهای مادرا همه مشترکن...همه...

مامان آوینا چهارشنبه 16 مهر 1393 ساعت 13:12 http://www.ourlittleangel.niniweblog.com

عزیزم تولد دختر گلت مبارک. همیشه روز تولد بچه ها حتی چند روز مانده به تولد تمام خاطرارت مثل یک فیلم جلوی چشممون هست.

مرسی گلم...واقعا...

memol چهارشنبه 16 مهر 1393 ساعت 13:20 http://ona7.blogfa.com

عزیززززززززززززز دلم...تولد دونه برنج خوشگلت مبارک...هزار الله اکبر...ایشالا همیشه چشم بد ازش دور باشه و هرسال با دل خوش جشن بگیرید...
بهترین آرزوها رو دارم واسه این کفشدوزک مامانی

قربونت برم ممول جان...ممنون از لطفت...

مریسام چهارشنبه 16 مهر 1393 ساعت 14:17

تولد گل دختری خیلی مبارک

مرسی عزیزم...

الی چهارشنبه 16 مهر 1393 ساعت 14:27

مبارک باشه جشن تولد دونه برنجی ممو جونم چقدر قشنگ نوشتی چه لذتی داری خوندن این متن.خدا رو شکر بخاطر همه این نعمتها.خدا رو شکر که شما رو به من داده تا من بیام اینجا بخونم و بخونم و روحم رو سیراب کنم.خیلی ممنون که احساس خوب میدی به ادما.خیلی دوستش دارم این کفشدوزک شیرین شکلاتی رو.ببوسینش عزیزم

ممنون الی عزیزم...بابت خصوصیت که پر از حسهای خوب بود ممنونم.خواننده هایی مثل تو هم برای من نعمتند...باور کن!

پیراشکی عشق چهارشنبه 16 مهر 1393 ساعت 15:11

من چقدر با نوشته های تو ارتباط خوبی میگیرم ممو جان:) اصلا انگار از زبون خودم باشه و از احساس خودم...
تولد فرشته ات مبارک

قربان یو عزیزم...مواظب فرشته خودتم باش...

هدی۳۲ چهارشنبه 16 مهر 1393 ساعت 15:16

سلام
تولد دخمل گلت مبارک از طرف من ببوسش کفشدوزک کوچولو
منم یه دختر دارم ۱۴ دی ۹۲ دنیا اومده اسمش هستی
نوشته هاتون دوست دارم همچنینن خودتون
با خوندن پست شاهپری ابری کمون اردیبهشت ماه بود با تمام وجود از خدا یه دخمل خواستم .خدایا شکرت

عزیزم...خدا نگهش داره واست...بهم لطف داری دوست خوبم.

آمارین چهارشنبه 16 مهر 1393 ساعت 16:13

تولدش مبارک.:***
چقد خوب گفتی کاش برمیگشتیم به اون روز و دوباره مادر میشدیم و دوباره زیبایی اون لحظات رو مزه مزه میکردیم.

آخخخخ.کاش!!!کاش!

خانومه خونه چهارشنبه 16 مهر 1393 ساعت 16:19 http://ladyhome1.persianblog.ir

ای جووونم.تولدش مبارک

ممنون دوست خوبم.

الهام چهارشنبه 16 مهر 1393 ساعت 17:53

دوستت دارم ممو هم تو و هم فرشته کوچک پاییزی رو.تولدش مبارک باشه ببوسش

مامان آرسام چهارشنبه 16 مهر 1393 ساعت 17:54

شعرهات رو دوست دارم.وقتی برای دونه برنجت می نویسی
جقدر احساساتت پاکه.بهت تبریک می گم همیشه سبز باشین تولدش خیلی خیلی مبارک دوست خوبم

فرشته چهارشنبه 16 مهر 1393 ساعت 17:55

تولدت فرشته ت مبارک ایشالا همیشه کنار هم خوشبخت باشید ممو جان

بانو-دل می نوازد چهارشنبه 16 مهر 1393 ساعت 18:28

چقدر زیبا توصیف کردی.. مبارکش باشه خوشگل خانوم…

رضوان چهارشنبه 16 مهر 1393 ساعت 20:40 http://dokhtar0irooni.blogfa.com/

چقدر قشنگ نوشته بودی ممو جان.یعنی از اعماق وجود و پر از شور و نشاط.
الهی که 120 ساله بشه و زیر سایتون بزرگ بشه.
تولدش مباررررررررررررررررررررک

شیده چهارشنبه 16 مهر 1393 ساعت 20:50

تولدت مبارک عروسک

الهه چهارشنبه 16 مهر 1393 ساعت 22:19

مادری لایق تویه ممو.مبارک باشه الهی.صد ساله بشه.

فنچ بانو پنج‌شنبه 17 مهر 1393 ساعت 00:43 http://baghe-ma.blogsky.com

ای جان دلم
تولدش مبارک دونه برنج خوشگل خانوم.ماشالله چقدر ناز و ظریفه دخملخدا حفظش کنه در پناه خودش ممو جانم
انقدر قشنگ بود نوشتت که دلم لرزید...
به زن بودنم و اینکه یه روز مادر خواهم شد افتخار کردم با خوندن احساسات ناب و پاک تو

طـ ـودی پنج‌شنبه 17 مهر 1393 ساعت 04:46

مبارک باشه تولــد به مامان مهربونش

شکوفه پنج‌شنبه 17 مهر 1393 ساعت 08:49

وبلاگ یکی از بهترین وبلاگها تولد دونه برنج مبارک باشه ایشالا اند خوب می نویسی که جای هیچ حرفی نمی ذاری.

حورا پنج‌شنبه 17 مهر 1393 ساعت 09:07 http://www.nime.blogfa.com

عزیزم تولدش مبارک باشه ..

مریمی پنج‌شنبه 17 مهر 1393 ساعت 09:27 http://http://majarahayemaryamak.blogfa.com/

عزیزم تولد کوچولوت مبارک باش ایشالله تنش همیشه سلامت و زیر سایه پدر و مادرش باش

مهسا پنج‌شنبه 17 مهر 1393 ساعت 09:53

عزیزم تولد کفشدوزک ناز و قشنگت مبارک باشه

مریم پنج‌شنبه 17 مهر 1393 ساعت 11:34

ممو جان برای دونه برنج عزیز آرزوی سلامتی همیشکی و شادکامی دارم

الان تحت تاثیر متن قشنگت واقعا هیچ جمله زیبایی نتونستم بسازم

چقدر قشنگه همچین هدیه ایی از طرف مادر :‌یک متن ناب و سرشار از احساس

مبارک باشه ....

ماه گل پنج‌شنبه 17 مهر 1393 ساعت 12:28 http://yekboreshzendegi.blogsky.com

اول مادر شدنت مبارک مموی بااحساس که با این همه خلاقیت و حس روون اینارو نوشتی و ما رو شریک حس خوبت کردی عزیزم
و دوم تولد دونه برنج خوردنبت مبارک الهی همیشه زیر سایه ی شما خوش باشه
منم عاشق 16 ام هستم.. 16 مهر سالگرد عقدمونه و 16 آبان عروسی خلاصه که تاریخ عزیزیست برای ما :-)

me پنج‌شنبه 17 مهر 1393 ساعت 12:42 http://metoyou.blogfa.com

عزیزممم الهیییییییی کوچولوی ناز کفشدوزک شده تولد فرشته کوچولوت مبارک ممو جون..

shiva پنج‌شنبه 17 مهر 1393 ساعت 13:09 http://sheeva.blogfa.com

تولد دخترخانوم گلت مبارک عزیزم با بهترین آرزوها برایش

mahnaz پنج‌شنبه 17 مهر 1393 ساعت 15:24

Happy birthday!
Dokhtarake naaaaz...kash as nazdik miboosidamesh:*:*:*

نیلوفر پنج‌شنبه 17 مهر 1393 ساعت 15:36 http://www.niloufar700.persianblog.ir

چقدررررررررر قشنگ مینویسی.. اشکمو در آوردی
خدا بهتون ببخشه این فرشته ناز و معصوم رو
۱۲۰ سالگیش رو جشن بگیرین انشاله.
خدا همیشه در پناه دستان پر مهر خودش خوشبخت و سلامت و عاقبت به خیر نگهش داره.
عروسش کنی انشاله ممویی جون عزیزم

mahtab پنج‌شنبه 17 مهر 1393 ساعت 16:25 http://mynicechild.niniweblog.com

سلام
یک ساله شدن گل دختر نازتون مبارک
ایشالا زیر سایه شما 120 ساله بشه

دوست جمعه 18 مهر 1393 ساعت 03:28

به سلامتی و خوشی ممو جان.فقط یک نفر از پس چنین متنی برای تولد دخترش بر میاد اونم تویی.ایسالا همیشه سالم و زنده باشه.

سوری جمعه 18 مهر 1393 ساعت 08:20 http://dokhtarin.blogfa.com

عالی نوشتی مموی با احساسم...........

الهه جمعه 18 مهر 1393 ساعت 09:14

سلام عزیزم
بهتری مهربون؟
تولد دونه برنج هزاران بار مبارک.
نوشته هاتون اونقدر ملموس و دوست داشتنی بود که با سطر سطرش اشکم مثل ابر بهاری جاری شد.
فرشته منم دی ماهی خواهد بود
همیشه نوشته هاتون برام پرانرژی و پر از حس زیبای دوست داشتن بوده گلم.
امیدوارم همیشه شاد و سلامت باشید.

مریم جمعه 18 مهر 1393 ساعت 10:52

الهی فضای اون دونه برنج شکلاتی...مبارک باشه. ..

زیبا جمعه 18 مهر 1393 ساعت 11:26

مرسی به خاطر اینکه بالاخره عکس دونه برنج و گذاشتی برامون.

صبا* جمعه 18 مهر 1393 ساعت 16:08

به عایت زیبا و پراحساس بود
یاد به دنیا آمدن دخترخواهرم افتادم پارسال مرداد بود..با همین شرایط
تولد گل دخترتون مبارک.

بهار جمعه 18 مهر 1393 ساعت 16:35

تو عزیز مایی و دونه برنجتم همینطور...مبارک باشه

رها جمعه 18 مهر 1393 ساعت 18:42

دونه برنج کوشوووولوووو ایشالا تولدت مبارک باشه عزیزززززم چه ناز شده تو اون لباس



انقد قشنگ نوشتید از احساستون ک اشک تو چشام جمع شد

نیره شنبه 19 مهر 1393 ساعت 01:09

به سلامتی..تولد دونه برنچ مبارک ایشالا که زیر سایه پدرومادرش 1000ساله بشه

فلفل بانو شنبه 19 مهر 1393 ساعت 08:47

آخی عزیزم ناززززززززززززززی خدا حفظش کنه و زیر سایه پدر و مادر همیشه سلامت باشه

نصیب من شنبه 19 مهر 1393 ساعت 09:03 http://mvm1373.blogfa.com/

سلام عزیزم من امروز با وبت اشنا شدم خوشجال میشم به منم سربزنی خیلیییییییییییییییییییییییی قشنگ مینویسی گلم

شیما مامان آرمین شنبه 19 مهر 1393 ساعت 10:28

عزیزم تولدت مبارک
دختر ناز و خوشگل ان شاالله 120 ساله بشی

ممنون دوست خوبم...

پیتی شنبه 19 مهر 1393 ساعت 11:58

تولد دونه برنج خوشگل نازگلی من مبارک... ببخشید دیر اومدم... بوووووووس

ممنونم پیتی جونمممم

شکوفه شنبه 19 مهر 1393 ساعت 12:15

ماشاالله...خدا حفظش کنه...ایشالا در کنار هم 100 سال با تن سالم و دل خوش زندگی کنید....تولدش مبارک دونه برنج عزییییییزم....

نیلویی شنبه 19 مهر 1393 ساعت 12:55 http://ni66.blogfa.com

تولدش مبارک...این مهر ماهی ها مهربون ونازن به خدا
همیشه لب هات خندون باشه کنار دخمل نازت

[ بدون نام ] شنبه 19 مهر 1393 ساعت 13:50

به به چه نوشته زیبایی بهترین هدیه روز تولد برای دخترت میتونه باشه

shima شنبه 19 مهر 1393 ساعت 13:52

به به چه نوشته زیبایی.بهترین هدیه تولده واسه دخترت
تولد دختر نازت مباررررک

مرسی عزیزم...

بانوی اردیبهشت شنبه 19 مهر 1393 ساعت 15:32

ای جون عزیزم. تولدش مبارک . یاسمین من هم 16 مهر هست و چه عشقی میکنیم ما که دختران مهرماهی داریم...

می دونم دوستم...تولدش مبارک باشه ایشالا...

زندگی از آ...تا...ی شنبه 19 مهر 1393 ساعت 16:08 http://www.ataye.ir

زیباترین نوشته ی یک مادر از لحظات تولد فرزندش بود که توی عمرم خوندم. من همیشه از بچه بدم میومد. الان یک حس دیگه دارم.
به وب ما هم سر بزن بانو.
دوست داشتی تبادل لینک کنیم.

عزیزم...ایشالا صاحب یه گل بشی...

پریسا شنبه 19 مهر 1393 ساعت 19:20

انشالله تولد ١٢٠ سالگیس

پرندیک شنبه 19 مهر 1393 ساعت 20:37 http://parendik.blogfa.com

الهی تولدش مبارکککککککککککککک

مرسی دختر گلم...

افسون یکشنبه 20 مهر 1393 ساعت 09:15


عزیزمممممممممممم بازم تبریک میگم. ایشالا در کنار همدیگه همیشه سلامت و خوشبخت باشید. خیلی خیلی متنت قشنگ بود و به دل می نشست. مادر شدننت مبارک دوستم

مرسی عزیزم...تو که تبریک گفته بودی...

مامان نجمه یکشنبه 20 مهر 1393 ساعت 10:53 http://niniema.mihanblog.com

تولدش مبارک باشه
پسر منم یک ماه دقیقا از دختر شما کوچکتره.
منم برای یک سالگیش خیلی ذوق دارم

ایشالا تولد 120 سالگیش...

مینو یکشنبه 20 مهر 1393 ساعت 18:31 http://neghahema2.persianblog.ir

کلی با خوندنش اشک ریختممم

مهدیه د دوشنبه 21 مهر 1393 ساعت 15:17

آخی. چه نازه. تولدش مبارک. خدا حفظش کنه و سایه شما و همسر گرامی همیشه بالای سرش باشه.

ممنون عزیزم...

تینا سه‌شنبه 22 مهر 1393 ساعت 11:19

سلام ممویی تولد قند عسل مبارکه الهی سایه شما و ابو خان تا همیشه بالای سرش باشه

مرسی دوست خوبم...

مریم سه‌شنبه 22 مهر 1393 ساعت 15:29 http://marmaraneh.blogfa.com

تولدش و زادروز سه نفره شدنتون مبارک، انشالا که سالم و سرحال روزهای زندگیتون بگذره.

ممنونم عزیزم...

مونیکا جمعه 25 مهر 1393 ساعت 17:06

تولد عزیز دل مبارک....کاش میشد هدیه بفرستیم براش ... فدای لباس کفشدوزکیش ... واقعا عشقه.... انشاله همیشه سلامت و شاد باشید....

ممنونم دوست خوبم...

شمع خاموش جمعه 25 مهر 1393 ساعت 23:15 http://siyahooosepid.persianblog.ir/

تولد گل دختر ناز مبارک
انشااله تولد 120 سالگیش انشااله عروسیش


راستی عزیزم اگر دوست داشتی آدرس اینستاتونو برام بزار اینجا خصوصی نداره می خواستم آدرسمو برات بزارم

ممنون عزیزم...

زهرا شنبه 26 مهر 1393 ساعت 08:05

اوخیش نیگاش کن این دخملو تولدش مبارمک خودت و باباش باشه ممو

زهرای روزهای خوب پاییزی شنبه 26 مهر 1393 ساعت 15:47

تولد گل دختر نازناری مبارک...تولد گل دختر مهرماهی مبارک .کلا مهرماهی ها ماهن.ماه
بووووووووس
ایشالا سالهای سال زنده باشی و مادری کنی برای دونه برنجت ممو جونم...این تاخیر 10 روزه رو از من ببخش ممویی.

ممنون زهرا جونم...تو که دوست خودمی...

پریا شنبه 26 مهر 1393 ساعت 17:23 http://donyakochakman.persionblog.ir

مبارک باشه تولد یکسالگیت دونه کوچولوی برنج خوشمل

ممنون عزیزم...

آمارین شنبه 26 مهر 1393 ساعت 22:51

انقد اینور اونور باهم صحبت میکنیم بخدا یادم نیس تولد دخترک نازت رو تبریک گفتم یا نه. ایشالله که هزار سال زنده باشه و براش مادری کنی و اونم برات دلبری کنه.

قربونت برم...آره بابا تبریک گفتی دوستم...

آمارین شنبه 26 مهر 1393 ساعت 22:52

الان دیدم که اینجا تبریک گفته بودم:)))

مامان نجمه یکشنبه 27 مهر 1393 ساعت 13:42 http://niniema.mihanblog.com

سلام عزیزم.منم اینستا دارم.اگه خواستین منو اد کنین.من naaaaajme هستم.

ممنون عزیزم...

موکا یکشنبه 27 مهر 1393 ساعت 14:19

تولدش مبارک. الهی که خدا نگهدارش باشه همیشه.

مرسی عزیزم...

ترلان دوشنبه 28 مهر 1393 ساعت 08:03 http://tarlancafe.persianblog.ir

آره عزیزم... خدا رو شکر الان خوبه (البته هنوز یه کم ضعیفه ولی در کل دیگه خبری از بیماری نیس خدا رو شکر)
اصلاْ به محض این که برگشتیم حالش خوب شد. به قول تو آب و هوا که عوض کرده بود مزید بر علت شده بود. هوای تهران بهش نمیسازه!!
اون روز که بردمش صارم بچه داشت تو تب میسوخت. چاره ای نداشتم و راه دورتری نمی تونستم ببرمش. البته خداییش دکترش خوب بود (فکر کنم اسمش باقری بود) خاله ام باهام اومده بود میگفت بچه هاش رو چند باری آورده پیشش. راستش منم خدا رو شکر نتیجه گرفتم و تبش سریعاْ قطع شد. اون دو بار اولم شماره مقدادی رو نداشتم و مجبور شدم ببرم آتیه! انشالله که هیچ بچه ای مریض نشه.
بازم مرسی ازت که شماره دکتر رو بهم دادی

خداروشکر...آب به اب شده بود طفلی...خیلی مواظب خودت و جوجه ت باش!

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.