عطــــــــــــربرنــــــــــــج
عطــــــــــــربرنــــــــــــج

عطــــــــــــربرنــــــــــــج

یک نویسنده:عاشقانه سبک و بازاری نمی نویسم!

سلام...سلام...

گفتم امروز بیام متن مصاحبه م با ایسنا رو بذارم و برم...چون خیلی کار دارم.

بخوانید از بنده در بقیه ش!

برای دیدن ادامه مطلب روی بقیه ش کلیک کنید.

 

یک نویسنده:

عاشقانه سبُک و بازاری نمی‌نویسم


» سرویس: فرهنگی و هنری - ادبیات و نشر

ممو مموپور (!!) با اشاره به دو کتابی که منتشر کرده است گفت: عاشقانه سبک و بازاری نمی‌نویسم.

این نویسنده به خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، گفت: تا کنون دو کتاب از من در نشر پرسمان منتشر شده است؛ یکی رمان «ایستگاه آخر» و دیگری رمان «بخت زمستان» که اولی در نمایشگاه کتاب سال 92 و دومی در نمایشگاه کتاب سال 93 عرضه شد و هر دو کتاب مورد استقبال قرار گرفتند.

او افزود: رمان «بخت زمستان» را درباره روابط کاری در شرکت‌های خصوصی نوشته‌ام. این اثر عاشقانه و اجتماعی و درباره تقابل آدم‌ها و رفتارهایی است که با هم دارند و بیش‌تر به نبود مدیریت صحیح در شرکت‌های خصوصی انتقاد دارد. پیام دیگر این رمان بی‌هویتی مقطعی و بی‌هدفی جوانان امروز است که ممکن است در زندگی آینده‌شان تأثیر بگذارد.

ممو سپس گفت: بعضی از این حرف‌ها را از زبان اول شخص گفته‌ام که راوی است و بعضی را از قول کاراکترهایم می‌گویم. شخصیت اصلی این داستان دختری 24 ساله است که شغلی ندارد. لیسانس گرفته و در خانه است. آدم‌های اطرافش در اجتماع افراد موفقی هستند و وادارش می‌کنند برود کار کند. او هم شغلی پیدا می‌کند، بعد پیشرفت شغلی را تجربه می‌کند و با فردی آشنا می‌شود. این آشنایی تلنگری است بر احساسات آن دختر.

این نویسنده درباره کتاب دیگرش گفت: «ایستگاه آخر» بیشتر درباره زندگی سه زن است و در آن 14 سال از زندگی این سه نفر را تصویر کرده‌ام که هر کدام شخصیت و سرگذشت متفاوتی دارند.

او اضافه کرد: من عاشقانه سبک و بازاری نمی‌نویسم که فقط فروش برود. سعی می‌کنم کارم پیام اخلاقی داشته باشد و از تجربیات خودم می‌نویسم.


انتهای پیام