عطــــــــــــربرنــــــــــــج
عطــــــــــــربرنــــــــــــج

عطــــــــــــربرنــــــــــــج

عاشقتم دٌکی!!

من:چرخیده؟آخه من فقط یه کم کیک خوردم!همین!

دکتر:اوهوم!

من:وای چقدر کوچیکه!

دکتر:

من:اون دستشه؟

دکتر:

من:اون یکی پاشو نمی بینم!کوش؟

دکتر:

من: همه چیش هست؟تیغه بینیش تشکیل شده؟

دکتر:بله!(بالاخره صداش در اومد و ناله کرد!!)

من:چرا بالا و پایین می پره؟مایکل جکسونه؟

دکتر:

من: چرا این شکلیه؟

دکتر:طبیعیه!باید اینطوری باشه...صدای قلبشو گوش کن!

من: عززیزم!مثل صدای سم اسبه که!انگار یه سری اسب دارن رو ساحل با سرعت 120 کیلومتر در ثانیه می دوئن!! وزنش چقدره؟

دکتر: تو جواب سونو نوشتم!

من:شما زبون داری؟

دکتر: خانوم!قرار نیست من به همه سوالات همه جواب بدم که!!

من: بله نخیرم نمی تونی بگی؟گفتار درمانی که نیومدم که!!

دکتر:نمیری تو دختر!! از دست تو!

نظرات 23 + ارسال نظر
بانوی اردیبهشت شنبه 7 اردیبهشت 1392 ساعت 08:57 http://banooye-ordi-behesht.persianblog.ir

عزیزم . میدونم که چه لذت همراه با استرسی رو تجربه میکنی. از خدا برای هردوتون سلامتی آرزو میکنم.

استرس که زیاده عزیزم...اما امیدوارم که سلامتی باشه

حکیمه شنبه 7 اردیبهشت 1392 ساعت 09:00

ای جانممممممممم مامان دلواپس
صدای قلبش

چه کنیم دیگه حکیمه جان!

بابک اسحاقی شنبه 7 اردیبهشت 1392 ساعت 09:39

ممو جان واسه خاطر اون بچه هم که شده یخورده رعایت کن
این دکترا اعصاب ندارن یه وقت دیدی از پنجره پرتت کرد بیرونا

نزدیک بود از دست من سرشو بکوفه به دیفال!!

الهه شنبه 7 اردیبهشت 1392 ساعت 09:57 http://man-va-va.persianblog.ir

ای جان خدا برات حفظش کنه
حالا دختره یا پسر؟

اووووووووووه!هنوز کوچیکه!

مژگان یک دنیا عشق شنبه 7 اردیبهشت 1392 ساعت 10:18

بابا اینا اعصاب ندارن که مموووو.
ایشالله که سلامت باشید هردو.
یه چیزی بگم
من هنوز باورم نمیشه تو داری مامان میشی.نمیدونم چرا
فکر میکردم آخرین نفر از بچه های وبلاگی باشی که تصمیم بگیری مامان بشی

دیگه شد دیگه!

گوشی شنبه 7 اردیبهشت 1392 ساعت 10:34

یعنی این دکترا یه ذره درک نمی کنن که مامانا چقدر ذوق زده هستن
شاید هم خسته میشن از بس روزی شونصدتا سوال مامانای هیجان زده رو جواب میدن

اووووه! نبودی گوشی! از صبحش 100 تا مامان اومده بودن،که 100 دفعه رفته بودن تو و بی نتیجه اومده بودن بیرون...چون نی نی شون نچرخیده بود.

نانازی بانو و آقا خرسی شنبه 7 اردیبهشت 1392 ساعت 11:07 http://www.nabat.blogfa.com

ای جووووونم! خیلی باید لذت بخش باشه داری وسوسم می کنی ممو

Temptation!!! وسوسه شو ناناز!

مهرسا مستقل شنبه 7 اردیبهشت 1392 ساعت 11:19 http://roozhayebehtar.persianblog.ir

ای جوووووووون

شیده شنبه 7 اردیبهشت 1392 ساعت 11:19

رونمایی نکرد نینی؟

نه عزیزم!! فسقله آدمه آخه!! اونو دکتر از کجا ببینه خوووووووو!

لیندا شنبه 7 اردیبهشت 1392 ساعت 11:44

ممویی من که گفته بودم یه سری صدای قلب این نی نی ها مثل پیتیکو پیتیکوی اسب می مونه .
یه بار که رفتی و صداش کاملا مشخص بودش ضبط کن با گوشیت . من دارم یکی از صداهاشو
راستی من با اون رمزی که برام فرستاده بودی مشکل دارم . مثل همیشه

خدا بگم چی کارت نکنه!!!ازون پست یه هفته گذشته!! می دونی که من بیشتر از 2 روز نگهش نمی دارم!مثل همیشه!
لیندا!! چرا وبلاگت باز نمی شه؟

ماه گل شنبه 7 اردیبهشت 1392 ساعت 11:49 http://yekboreshzendegi.blogsky.com

مامان شدن باید خیلی شیرین باشه .. برازندته

انشاالله...

خانم خانما شنبه 7 اردیبهشت 1392 ساعت 13:16

ای جان...حالا چرا باید بچرخه؟

که دیده بشه همه چیش!

پریسا ادیسه شنبه 7 اردیبهشت 1392 ساعت 14:34

عزیزززززززززززززززم عزیزززززززززززززززززززززززم
قربونت برم
قروبن اون برنجکم بشم من آخه
الان از ذوقم این شکلی شدم

ایشالا یه روز برای خودت پریسا جونم...

ســـــــاینــــــــا!. شنبه 7 اردیبهشت 1392 ساعت 15:05

فرشته شنبه 7 اردیبهشت 1392 ساعت 16:32

چه حس قشنگ و خوبی رو دارید تجربه می کنید. اینبار که رفتید صدای قلبش را ضبط کنید یادگاری ...
انشاالله که هم شما و هم نی نی کوچولوتون صحیح و سلامت باشید.

راستی خانمی برای نمایشگاه امسال کتاب معرفی نمی کنید؟؟

ممنون عزیز...اتفاقا چرا! یک روز مونده به نمایشگاه لیست رو براتون می گذارم...

لیندا شنبه 7 اردیبهشت 1392 ساعت 16:43

نمیدونم چرا باز نمیشه
الان که باز شدش
راستی خیلی خیلی تبریک میگم بهت به خاطر چ اولین کتابت
دقیقا تو سالی هست که نی نی به دنیا میاد
ای نی نی خوش قدم
ای من به قربونش

قربونت برم لیندا جون! قدمش ایشالا خیر باشه که اتفاقای خوب خوب بیفته به امید خدا!

بانو شنبه 7 اردیبهشت 1392 ساعت 17:51 http://heartplays.persianblog.ir/

الهی... ایشالله همیشه برات بتپه....

ایشالا عزیزم...خصوصیت رو چک کن!

ستاره یکشنبه 8 اردیبهشت 1392 ساعت 00:23 http://www.twolover.ir

آخی نازززززززززززززززی کوشمولو موشلو

بانو یکشنبه 8 اردیبهشت 1392 ساعت 03:52

وااااای که چقدر خندیدم ... کاش میشد به همه دکترا همینو گفت!! حرص آدمو در میارن بسکه حرق نمیزنن!! یعنی بعضیشون اصلا نمیتونن حال بیمارشونو درک کنن! حتی وقتی سر و کارشون با یه مادر ذوق زده نگرانه!!

واقعا!!

آرام ( یه مامان از آلمان) یکشنبه 8 اردیبهشت 1392 ساعت 05:05

سلام
وجود کوچولوى عزیزتون مبارک باشه حسابى
و بعدهم یه تشکر حسابى بابت معرفى فیلم the vow که من همین امشب و بلافاصله بعد از خوندن پست تون ، توى you tube دیدمش، قشنگ و لطیف بود( البته از نوع خارجیش!!::)))
من خوشم اومد. بازم مرسى

خواهش می شه عزیزم...

زهرا یکشنبه 8 اردیبهشت 1392 ساعت 10:10 http://az-be.persianblog.ir

آخی ... کوچولو!

زهرا یکشنبه 8 اردیبهشت 1392 ساعت 10:17 http://zizififi

میگم نی نی یک جاییشو نشون نداد ببینم دختره یا پسر؟؟؟ای جووووووووونم نی نی

نه بلا مرده!!! خیلی کوچیک بود!

بسامه یکشنبه 8 اردیبهشت 1392 ساعت 11:37

تیغه بینیش عایا؟؟؟؟

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.