عطــــــــــــربرنــــــــــــج
عطــــــــــــربرنــــــــــــج

عطــــــــــــربرنــــــــــــج

سفر به آنتالیا(نگین کشور ترکیه)

به به!باد آمد و بوی وبلاگ و دوستای وبلاگی آورد...

اول از همه خواننده های گلم،به خاطر اینکه به من رای دادن و اینجا بین 3700 وبلاگ حائز رتبه عالی و جز 25 نفر اول شدم ،تشکر می کنم...هر چند که حق خیلیهای دیگه هم بود که رتبه بیارن و ...هیچی ولش کن!

غرض از غیبت کبری این دفعه ،سفر به آنتالیا بود که خدارو شکر به بهترین نحو حاصل شد و ما از بس که ترکوندیم،دیگه وقت کم آوردیم...

تا الان به جرات می تونم بگم این بهترین سفر زندگیم بود و تا حالا اینقدر فشرده و ام پی 12 ،تفریح نکرده بودم...

اونجا تنها نبودیم و با یه زن و شوهر مهربون مثل خودمون آشنا شدیم و ته همه تفریحات رو با هم یه جا در آوردیم...

هوا نیز بسیار گرم بود و ما بسی سوختیم و الان یه مموی جزغاله کرم_شکلاتی با پوست ور اومده  پشت میز اداره ست و اصلا حوصله کار کردن نداره و از شما چه پنهون می خواست بره استعفا بده چون پشتش بدجوری باد خورده!!...خداییش منو ببینین نمی شناسین از بس که رنگم عوض شده!

اینم بگم که پست امروز،یه پست کلیه و از هر کدوم از سرفصلها،حدود 10-15 تا عکس ویژه دارم!

خوب حالا بریم سراغ سرفصل سفرنامه...

اینجا رستوران و استخر روباز هتلمون،رٌز رزیدنت ه!که توی منطقه لارا و ساحله و 5 ستاره ست...

اینجا اگه خوب دقت کنید،لنگای ابو خان رو مشاهده می کنین که شیرجه زده تو آب!البته این صبح روز اولیه که ما تازه رسیدیم هتل و تنی به آب زدیم...

برای بقیه عکسها و شرح ماوقع٬رو ادامه مطلب کلیک کنید...


این منطقه پشت هتله ....

اینجا رو می بینین؟یه مزار کوچیک و زیباست که وسط شهره! خیلی جالب بود که هر چند کیلومتر ،یه مزار آروم و زیبا وجود داشت و بر عکس تو شب اصلا" مخوف نبود!

خونه های آنتالیا به جز خونه های اطراف میدون جمهوریت،بیشتر حالت سنتی داشتن و کمتر آپارتمان به چشم می خورد...

اینجا آنتالیا بالیکه که یه پارک خوشگله با یه عالمه آلاچیق خوشگلتر که پشت هتل ما واقع بود و مردم شبها تا صبح اینجا بودن و واسه خودشون دلی دلی می خوندن و می رقصیدن...

شعبه کارفور!از اینجا خیلی خرید کردیم و یه جفت دمپایی خریدیم که به درد لای جرز می خورد از بس بی ریخت بود!!

به به! اسم اینجا یعنی آکوآ پارک که می آد آی ذوقی می کنم...کرور کرور سرسره آبی داره تا ارتفاع 1000 متری زمین!همه شون خفن در حد بنز! یه صبح تا شب برای ما کم بود که تمام سرسره هاشو سوار شیم!یعنی از 9 صبح تا 7 شب اونجا بودیم،وقت کم آوردیم!!اونجا در کمال تعجب ترس من از ارتفاع و تفریحات خطرناک ریخته بود!!!و انواع و اقسامشو سوار شدم بی  بر و برگرد با تیوپ و بدون تیوپ!تک نفره و دو نفره!

این منظره رو می شه از میدون جمهوریت دید...روی دریای آبی که آبش مثل اشک چشم می مونه،قایقای خوشگل خوشگل منظره هایی می ساختن که جون می دادن واسه نقاشی...

این اسکله دقیقا پایین بازار قدیم آنتالیاست که پر از کشتی ها و قایقهای کوچیک و تفریحیه که همون فری خودمونه!ما رفته بودیم رو دماغه کشتی وایستاده بودیم واونقدر کوبونده شدیم تو آب و باد خوردیم ...و هی تو گوشامون باد رفت که دیگه گیج می زدیم...

اینجا یه جایی مثل دره کوچیکه که آب درخشانش چشم رو خیره می کنه...

مغازه رو حال می کنین؟؟تمام لباساش قرمزه!من نمی دونم این ترکای ترکیه چقدر رنگ قرمز دوست دارن آخه!


اینجام که معرف حضور همه هست...لیفتینگ یا پاراچوتینگ که خداست...انگار آدم اون بالاست که می فهمه دنیا چقدر کوچیکه و خدا چقدر بزرگ...

اینجا رو عشق است!!تمام تاپ خوشگلای مرکز خرید اوزدیلیک رو بنده جارو کردم و تو یه کیسه ریختم و تقدیم خودم کردم!!

و این هم عقش من! کشتی بزرگ موبیدیک که بنده با اون همه دامب و دامب و دوبس دوبس و کف که تو طبقه وسط بود!!!رفتم رو طبقه سومش یه یه ساعتی چرتیدم و سرحال شدم...

و بالاخره منظره خیره کننده شبهای بی نظیر دریای مدیترانه ،وقتی نور ماه روی دریای آرام شهر ساحلی آنتالیا،می درخشه...

پینوشت:از دوستای گل و عزیزم...می می و پیام و خورشیدک و جمشید،همینجا تشکر می کنم که تجربیاتشون رو در اختیار ما قرار دادن و با دست و دلبازی من و ابو رو تو خوش گذروندن

راهنمایی کردن...الهی قربونتون برم!ایشالا سفر بعدی همگی با هم دسته جمعی می ریم...جای دوس جون هم بسی خالی...

پینوشت:منتظر یه گزارش مفصل از مراکز خرید و جاهای تفریحی مخصوصن رفتینگ!!()باشید...

زبان نوشت:می دونستین من ترکی استانبولیم خوبه؟؟(قابل توجه می می جونم!!)ترکا انگلیسیشون افتضاحه!اما خداییش دیگه ابو هم بهم آیمان آورد که من استانبولی بلدم و هر جا می رفتیم منو می نداختن جلو و واقعا" خیلی کار راه انداز بودم!!آخه ما خیلی سال پیش،فقط ماهپاره ترک داشتیم...

یه چی دیگه:نمی دونستم بعضیا اینقدر بی معرفتن!!
نظرات 39 + ارسال نظر
سارا شنبه 1 مرداد 1390 ساعت 09:17

سلام ممو خانومی
چه عجب تشریف اوردین
بابا دلمون واست تنگ شده بود
نمیگی بی خبر میزاری و میری دلمون شور میزنه ؟
خوشحالم که سفر خوبی داشتی
امیدوارم همیشه خوب و خوش باشی
قربونت

مرسی عزیزم...

بهاره شنبه 1 مرداد 1390 ساعت 09:39

به به رسیدن بخیر ممو جونم
خوشحالم بهت خیلی خوش گذشته عزیزم... ایشالا سفر بعدی بتونیم با هم بریم
چه عکسای خوشجلی گذاشتی دلم حسابی آب شد
من مبهوت عکس آخریه شدم... فوق العاده بود
ایشالا هی از این سفرای خوب خوب بری ممو جونم

مرسی دوستم...ایشالا...

زهرا شنبه 1 مرداد 1390 ساعت 09:49 http://Zizififi.persianblog.ir

تبریک بابت کسب یه رتبه خوب برای وبلاگت...خانومی همیشه به سفر...کلی با دیدن عکسها ماهم باهات همراهی کردیم

مرسی عزیزم...

دزی شنبه 1 مرداد 1390 ساعت 09:58

سلام خوچل خانووووم
خوبی
رسیدن بخیر
خوشحالم بهت خوش گذشته

دلمون تنگیده بوددددد

قربونت برم عروس گلم...

غزل شنبه 1 مرداد 1390 ساعت 10:06

به بهههههههه مموی جزغاله شده همیشه به سفر و عشق و حاللللللللل

ما اینیم دیگه غزل جونم!

خانم خانما شنبه 1 مرداد 1390 ساعت 10:07

به به ممو خانم...رسیدن به خیر...
دختر تو موبی دیک خوابیدی؟؟؟ خیلی باحالی عشقم...
با این سفرنامت کلی دلم یاد گذشته ها کرد...همیشه به سفر عزیزم.
راستی ما هم هتلمون تو منطقه ی لارا بود.

فوتینا!!!قبول نیست!!‌باید زودتر می گفتی!!
دوستم!خیلی حال داد...دریای آروم رو به رو بود با کوههایی که خورشید داشت پشتشون غروب می کرد...

مریسام شنبه 1 مرداد 1390 ساعت 10:10

به به همیشه به سفر
منم جای تو بودم می خواستم استعفا بدم. من دو روز می رم شمال میام می خوام استعفا بدم چه برسه به تو که رفتی آنتالیا.

آره به خدا....

آنه شنبه 1 مرداد 1390 ساعت 10:13 http://anee.blogfa.com

ببخشید یعنی من چی نوشتم که به علت وجود بعضی کلمات امکان درج آن وجود ندارد .
بوخودا فقط حال و احوال این چیزا بیده بید

الهی قربونت برم...

هلیا شنبه 1 مرداد 1390 ساعت 10:20

ممو جان ما همزمان اونجا بودیم ؟چرا هیچی نگفتی؟باهم هماهنگ می کردیم

تو خصوصی بهت گفتم روز آخر جیگرم!!

نازلی شنبه 1 مرداد 1390 ساعت 10:24 http://darentezarmojeze.blogsky.com/

سلام عزیزم
چه خوب که رفته بودی اونجا من نمیدونستم مسافرتی هی گفتم این دختر کجاست. خدارو شکر که اینهمه بهت خوش گذشته.
منتظر ما بقی خاطرات سفر هستیم.
میبوسمت.

مرسی گلم...

رگبار شنبه 1 مرداد 1390 ساعت 10:43 http://www.ragbarha.blogfa.com

ممنون که ما رو همسفر خودت کردی .
یاد خاطرات ۳سال قبلم از همون جا افتادم یادش یخیر ممو .

سروناز شنبه 1 مرداد 1390 ساعت 11:13

رسیدن به خیر ممو جون خوشحالم بهت خوش گذشته پس تکلیفه ما چی ترکیمون خوب نیست تازه انگلیسمم خوب نیست یعنی خیلی به مشکل بر میخورم

با ایما و اشاره هم می شه بهشون حالی کرد!!

بانو شنبه 1 مرداد 1390 ساعت 11:50 http://mymindowl.persianblog.ir

رسیدن به خیر...
من فکر کردم رفتین شمال.. یه هفته نیستی...
خوشحالم بهت خوش گذشته...
انگار به شما بیشتر از هلی خوش گذشته.. یا اینکه شما خیلی با آب و تاب تعریف کردی.. اینجوری برداشت می شه...
عکس ها هم عالی بود... مخصوصا آخری.. اون ماه و دریا ...

رفته بودیم بلاد کفر!!
نمی دونم والا!ما همه جای ترکیه رو گشتیم و تمام تفریحاتشو رفتیم...خیلی خوش گذشت!یعنی دیگه جایی نبود تو شهر و ساحل که نرفته باشیم...
به نظر من به خود طرف بستگی داره که چه جوری خوش بگذرونه و از چی لذت ببره...
آنتالیا و کمر شهرهای خوبی برای تفریحات عالی هستن!از خورشید بپرس بهت می گه!!

رسیدن به خیر ممو جونم!! خوشحالم که بهت خوش گذشته. ولی انصافن اون دره هه خیلی خشگل بوده. همون که مثل تنگه بوده.

آره! خودمم عکسا رو می بینمُ حال می کنم ناناز!!

دخملی شنبه 1 مرداد 1390 ساعت 12:33

به به به ممو خانمی می بینم که حسااااااابی خوش گذروندی . همیشه به خوشی باشی عشقم ...
راستی خانمی تلت رو از صبح هر چی می گیرم د دسترس نیستی ... بابت امانتی ات خانمی ... چه جوری ببینیم همو ؟

مرسی گلم!
آره! موبایلم شارژ نداره خاموش شده...
بهت زنگ می زنم! بابت امانتی هم ممنونم عزیز دلم!

پریسا اُدیسه شنبه 1 مرداد 1390 ساعت 12:38 http://odiseh.persianblog.ir/


lمموووووویی جونم
خوشحالم که خوش گذروندی عزیزم
عکسا فوق‌العاده بود. . .
ایشالّا همیشه به شادی و گردش و مسافرت. . .

ایشالا برای تو عزیزم...

دلژین شنبه 1 مرداد 1390 ساعت 12:39 http://drdeljeen.com

پس حسابی خوش گذشته...ایشالله همیشه به سفر و خوش گذرونی دوستم

مرسی خانومی...

افسون شده شنبه 1 مرداد 1390 ساعت 12:57

ممو جونم پس سفر بودی، نگرانت بودم
چه عکسای خوشگلی... خوشحالم بهت خوش گذشته

مرسی عزیزم...

سپهر شنبه 1 مرداد 1390 ساعت 13:29 http://www.sepehr2.blogfa.com

سلام

سفر به جای خوبی کردین

خوش باشی

ممنونم...

تیرداد شنبه 1 مرداد 1390 ساعت 13:46 http://www.koodak-61.persianblog.ir

همیشه به سفر ممویی!!!نمیشد داشتی میرفتی ترکیه بهمون میگفتی یه سفارشی چیزی آخه!!!دلم لباسای قرمز اون مغازه هه رو میخوااااااد!!!
بازم قسمتتون بشه الهی!!!

مرسی...

بانوی سرزمینهای شمالی شنبه 1 مرداد 1390 ساعت 13:48

اجازه دارم از این به بعد خواننده وبت باشم ؟
رسیدن بخیر و ممنون بابت این همه عکس قشنگ

خواهش می کنم...این حرفا چیه!

فاطمه شنبه 1 مرداد 1390 ساعت 14:23 http://yukiko.blogfa.com/

همیشه به سفر و سیاحت!
دلمون خواست خیلی!

آهو شنبه 1 مرداد 1390 ساعت 14:34 http://www.lahzehayeman1.blogfa.com

ممول جونم سفر بی خطر خوشحالم تو بلاد کفر خوش گذشته
منتظر بقیه سفر نامه هستم

بی اغراق خیلی بهمون خوش گذشت...خیلی آرامش گرفتم...

آبانه شنبه 1 مرداد 1390 ساعت 14:39 http://abaneh.blogfa.com

به به ! همیشه به سفر و شادی خانم گلللللل
میبینم که ابو خان شما انگار ورزشکار هم هستن ، ایول عضله گاستروکنمیوس
اینطور که از عکسا پیداست حسابی خوش گذشته بهتتون ممو خانمی
رستوران سکرت گاردن هم رفتید ممویی ؟ خیلی رمانتیکه فضاش

نه جیگر رستوران دونر و آنتالیا گجلر(یعنی شبهای آنتالیا) رفتیم تو جمهوریت و کباب و مرغ ترکی زدیم به بدن کلی شاد شدیم...!!

لیندا شنبه 1 مرداد 1390 ساعت 14:43

به به تو یه هوایی هم رفتی که دیگه حسابی خوشرنگ بشی و برگردی
خوشحالم بهت خوش گذشته ممویی

اوهومممممممممم!

مژگان شنبه 1 مرداد 1390 ساعت 16:45

همیشه به سفر دوستم.خوش گذشته حسابی ها
خوشحالم از این بابت

هلو خانوم شنبه 1 مرداد 1390 ساعت 16:46

به خیر و سلامتی و همیشه به خوشی باشی خانومی منتظر بقیه شرح سفر هستم

می می شنبه 1 مرداد 1390 ساعت 17:22 http://shalima.persianblog.ir

سلام فکر کنم بار ائله میام اینجا . همیشه تو شادی و سفر .... منم قصد دارم برم آنتالیا اطلاعاتت خیلی مفید بود منتظر بقیه اش هستم

خوش اومدی...

بهار شنبه 1 مرداد 1390 ساعت 18:05 http://shoharnadaram.persianblog.ir

به به باد آمد و بوی عنبر آورد

منم جدیدا وارد عرصه وبلاگنویسی شدم خوشحال میشم بیای پیشم

من:moji شنبه 1 مرداد 1390 ساعت 20:01

دلم برات تنگ شده بود
پس نبودی گفتم ازت خبری نیست
خیلی به یادت بودم و هستم.

منم همینطور عزیزم...

رزیتا(خاتون) یکشنبه 2 مرداد 1390 ساعت 02:56 http://www.sib-soft.blogfa.com/

به به رسیدن به خیر ممو جان.
میدونی خیلییی عالیه که آدم ترکی استانبولی بلد باشه.باید بگم خیلی باهوشی که فقط از روی ماهواره تونستی ترکی یاد بگیری.البته واسه ی ترکی یار گرفتن علاقهحرف اولو میزنه چون زبان نسبتا راحتیه و خیلی سخت و سنگین نیست.

آره! راحته...خیلی سخته نیست...مخصوصن اگه تمام سریالای ترکو مو به مو دیده باشی...

خورشید و جمشید یکشنبه 2 مرداد 1390 ساعت 09:50

ای جانممممممممم
ای وللللللللللللللللللل
چه عکسهاییییییییییییییییییییی توپی
دوست جونی خیلی انرژی میدی دوست جونی
خیلی باحال بود

مرسی دوستم...

گلابتون یکشنبه 2 مرداد 1390 ساعت 10:42

ما داریم زمینی میریم سوریه . از مسیر ترکیه . آنتالیا نمیدونم میبرنمون یا نه ولی بسیار بعیده ! کاشکی به ما هم خوش بگذره .... خوشحالم خوش بودین

زمینی تو این هوای گرم ترکیه خیلی سخته...حتما قرص ضد تهوع و آب و آب لیمو با خودت ببر!

سمانه یکشنبه 2 مرداد 1390 ساعت 11:59 http://samaneh2mehdi.persianblog.ir

سلام عزیزم.بابت عکسا ممنون
همیشه به گردش و مسافرت...
منتظر بقیه عکسا هستم

arta یکشنبه 2 مرداد 1390 ساعت 13:00 http://arta82.blogfa.com

خیلی خیلی خوش اومدی خانوم جااااااان دلمون تنگ شده بود به خدااااااا چه عکسای قشنگی کذاشتی امیوارم که همیشه اینقد خوش باشییییییی

منم دلم تنگ شده بود خیلی...

لیلا یکشنبه 2 مرداد 1390 ساعت 13:29 http://manoto1363.blogfa.com/

نمیگی دل ما هم اب میشه
همیشه به خوشی و سفر
خوش باشی

arta یکشنبه 2 مرداد 1390 ساعت 16:36 http://arta82.blogfa.com

مهسا سرآشپز دوشنبه 3 مرداد 1390 ساعت 18:28 http://zeitoonesiah.persianblog.ir/

سلام از بابت عکسا ممون ما هم تحریک شدیم بریم با تعریفات شما

سبز دوشنبه 21 اسفند 1391 ساعت 17:52

خوشبحالتون.ما هم قراره عروسی کنیم . 19 سالمونه . میخوایم ماه عسل بریم انتالیا . ممنون واسه عکسا . واقعا دلم خواست

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.